IRSKI-lehti

IRSKI on Suomen irlanninterrierit ry:n jäsenjulkaisu. Lehti ottaa mielellään vastaan kirjoituksia ja kuvia sitoumuksetta. Aineiston lähetystavasta ja muodosta on hyvä sopia etukäteen lehden päätoimittajan kanssa. Lue lisää aineisto-ohjeista yms. alta.

Aineisto-ohjeet:
Ei muotoiluja tai upotettuja kuvia teksteihin sekä kuvat mahdollisimman alkuperäisinä ja rajaamattomina.

llmoitushinnat (maksuviite 4446):
Hallituksella on etuoikeus takakanteen ja etu- ja takasisäkanteen tarvittaessa.
– takakansi 4-väri, 75 €
– etu- ja takasisäsivu 4-väri, 70 €
– 1/2 takasisäsivu 4-väri, 35 €
– aukeama mv 74 €
– 1/1 sivu, mv 38 €
– 1/2 sivu, mv 19 €
– 1/3 sivu, mv 13 €

Huomioithan nämä ohjeet varatessasi ilmoitusta!

Tiettyä ilmoituspaikkaa ei voi varata eikä maksaa etukäteen. Hallituksella on etuoikeus takakanteen (sisä- ja ulkokansi). Mikäli hallitus ei käytä etuoikeutta, se arpoo ennakkoilmoittautuneiden kesken kenelle mainospaikka myydään. Lehtitoimikunta päättää muiden ilmoitusten sivuasettelun. Tämän jälkeen mainoksen ilmoittajille ilmoitetaan lehden kohta, jolloin ilmoituksen voi vielä perua, jos siihen ei omaa mainostaan/ilmoitusta halua. Mainokset/ilmoitukset on maksettava ennen lehden painoon menoa.

Jäsenien ilmoitukset -50%. Normaalihintaisten ilmoitusten toistot edullisemmin. Valio- ja muistoilmoitukset veloituksetta. HUOM! Saman koiran valioitumisia julkaistaan maksimissaan 2 kertaa vuodessa. Koirien syntymäpäiväilmoitukset 5 €. Ilmoitukset on maksettava ennen lehden painoon menoa.

Yhdistyksen pankkitili: IBAN: FI44 2281 1800 0120 92 SWIFT: NDEAFIHH

Yhdistyksen jäsenenä saat IRSKI -lehden postitse sekä Terrierijärjestön sähköisen Terrilife -lehden. Ilmoitathan sähköpostiosoitteesi jäsensihteerille. Etu ei koske perhe- ja nuorisojäsentä.

Hallituksen päätöksen mukaan loka-, marras- tai joulukuussa liittyvän jäsenmaksu katsotaan seuraavan vuoden jäsenmaksuksi ja jäsen saa kuluvan vuoden Irski -lehden nro. 4

Materiaalit: lehti@irlanninterrieri.fi